Rally Finland
neoficiální výsledky
Statistika posádky
BURKART A. / KÖLBACH M. (st. č. 31)
SUZUKI Swift S1600, A6
zpět na seznam posádek
Statistiky v jednotlivých RZ a po RZ
nápověda k tabulkámRZ 1 | SSS Killeri 1 | 2.06 | 48. | 00:01:32.9 | 00:12.6 | 6.12 | 48. | 00:01:32.9 | 00:12.6 | 6.12 | ||
1. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 2 | Jukojärvi 1 | 22.29 | 34. | 00:12:18.4 | 01:42.2 | 4.59 | 33. | 00:13:51.3 | 01:53.9 | 4.68 | ||
RZ 3 | Kruununperä 1 | 13.51 | 41. | 00:07:54.4 | 01:24.5 | 6.25 | 39. | 00:21:45.7 | 03:18.4 | 5.24 | ||
RZ 4 | Mökkiperä 1 | 13.64 | 36. | 00:07:49.5 | 01:07.3 | 4.93 | 37. | 00:29:35.2 | 04:23.1 | 5.11 | ||
RZ 5 | Palsankylä 1 | 13.92 | 40. | 00:08:26.4 | 01:19.7 | 5.73 | 37. | 00:38:01.6 | 05:39.9 | 5.2 | ||
RZ 6 | Jukojärvi 2 | 22.29 | 26. | 00:11:58.3 | 01:33.1 | 4.18 | 30. | 00:49:59.9 | 07:13.0 | 4.94 | ||
RZ 7 | Kruununperä 2 | 13.51 | 26. | 00:07:31.7 | 01:09.4 | 5.14 | 27. | 00:57:31.6 | 08:22.4 | 4.96 | ||
RZ 8 | Mökkiperä 2 | 13.64 | 27. | 00:07:41.4 | 01:04.4 | 4.72 | 26. | 01:05:12.10 | 09:25.7 | 4.93 | ||
RZ 9 | Palsankylä 2 | 13.92 | 27. | 00:08:14.2 | 01:12.6 | 5.22 | 26. | 01:13:27.2 | 10:35.8 | 4.94 | ||
RZ 10 | SSS Killeri 2 | 2.06 | 39. | 00:01:31.9 | 00:11.7 | 5.68 | 26. | 01:14:59.1 | 10:46.8 | 4.94 | ||
2. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 11 | Leustu 1 | 21.35 | 28. | 00:12:17.4 | 02:12.6 | 6.21 | 25. | 01:27:16.5 | 12:59.4 | 5.12 | ||
RZ 12 | Himos 1 | 20.94 | 33. | 00:12:48.0 | 02:16.3 | 6.51 | 26. | 01:40:04.5 | 15:15.7 | 5.29 | ||
RZ 13 | Surkee 1 | 14.95 | 30. | 00:09:34.2 | 01:33.0 | 6.22 | 24. | 01:49:38.7 | 16:48.7 | 5.36 | ||
RZ 14 | Leustu 2 | 21.35 | 25. | 00:11:53.1 | 01:49.7 | 5.14 | 24. | 02:01:31.8 | 18:38.4 | 5.34 | ||
RZ 15 | Himos 2 | 20.94 | 36. | 00:13:15.7 | 02:40.3 | 7.66 | 23. | 02:14:47.5 | 21:18.7 | 5.55 | ||
RZ 16 | Surkee 2 | 14.95 | 19. | 00:09:19.6 | 01:19.9 | 5.34 | 22. | 02:24:07.1 | 22:37.3 | 5.53 | ||
RZ 17 | Urria | 12.75 | 28. | 00:07:04.6 | 01:09.1 | 5.42 | 22. | 02:31:11.7 | 23:46.4 | 5.53 | ||
RZ 18 | Kavala | 10.35 | 26. | 00:05:59.9 | 00:49.8 | 4.81 | 22. | 02:37:11.6 | 24:35.6 | 5.5 | ||
RZ 19 | Väärinmaja | 29.29 | 24. | 00:17:33.4 | 02:37.1 | 5.36 | 21. | 02:54:44.10 | 27:09.2 | 5.47 | ||
3. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 20 | Hannula | 10.82 | 21. | 00:06:38.7 | 00:57.6 | 5.32 | 20. | 03:01:23.7 | 28:00.0 | 5.45 | ||
RZ 21 | Myhinpää 1 | 15.06 | 18. | 00:07:56.8 | 00:57.7 | 3.83 | 20. | 03:09:20.5 | 28:48.3 | 5.34 | ||
RZ 22 | Myhinpää 2 | 15.06 | 17. | 00:07:47.3 | 00:55.2 | 3.67 | 19. | 03:17:07.8 | 29:41.0 | 5.26 | ||
RZ 23 | Ruuhimäki | 6.50 | 29. | 00:03:45.7 | 00:33.3 | 5.12 | 19. | 03:20:53.5 | 30:12.6 | 5.25 |
RZ Info
Datum | RZ | Bod. | Sk. | Info | |
---|---|---|---|---|---|
02. 08. 12:06 | RZ 23 | J | A6 | BURKART A. / KÖLBACH M. (st. č. 31) "Co říci? Jsem spokojený s naší rychlostí, hodně jsme se lepšili. Ale trochu zklamání, šampionát pro mě skončil." / "What to say? I'm happy with our speed, we improved lot. But bit dissapointed, championship over for us." | |
02. 08. 07:59 | RZ 20 | J | A6 | BURKART A. / KÖLBACH M. (st. č. 31) "Bylo to OK, teď je to zase moje auto. Vyměnili jsme tlumiče." / "It was OK, now it is my car again. We changed shock absorbers." | |
01. 08. 17:41 | RZ 19 | J | A6 | BURKART A. / KÖLBACH M. (st. č. 31) "Poslední tři RZ nebyly nejlepší. Museli jsme předtím měnit tlumič, auto teď bylo moc ostré, hodně přetáčivé." / "Last three stages were not best. We had to change damper before and car was too sharp, very oversteering." | |
01. 08. 15:49 | RZ 17 | J | A6 | BURKART A. / KÖLBACH M. (st. č. 31) "Nebylo to moc dobré. Byli jsme širocí, moc přetáčivé. Bylo to děsné." / "It was not much good now. We were too wide, very oversteering. It was scaring." | |
01. 08. 13:34 | RZ 16 | J | A6 | BURKART A. / KÖLBACH M. (st. č. 31) "Snažili jsme se teď. Na předchozí RZ jsme měli defekt." / "We were pushing now. On previous stage we had puncture." | |
01. 08. 09:16 | RZ 13 | J | A6 | BURKART A. / KÖLBACH M. (st. č. 31) "Dobré, lepší než jsem čekal. Možná jen zpočátku měkčí podvozek." / "Good, better than I expected. Maybe just softer suspension from beginning." | |
31. 07. 14:46 | RZ 9 | J | A6 | BURKART A. / KÖLBACH M. (st. č. 31) "Auto je dobré, ale v druhém kole už byla trať hodně rozbitá." / "Suzuki is feeling good, the second run was very rough." | |
31. 07. 09:28 | RZ 5 | J | A6 | BURKART A. / KÖLBACH M. (st. č. 31) "Dělali jsme hodiny na dvojce, ale teď už je to dobré." / "We lost a lot of time on the second stage, we spun, but now it's OK." |