Rally Argentina
neoficiální výsledky
Statistika posádky
LATVALA J.-M. / ANTTILA M. (st. č. 4)
FORD Focus RS WRC 08, A8
zpět na seznam posádek
Statistiky v jednotlivých RZ a po RZ
nápověda k tabulkámRZ 1 | Estadio Cordoba - Cordoba Stadium 1 | 2.40 | 6. | 00:02:26.3 | 00:02.7 | 1.13 | 6. | 00:02:26.3 | 00:02.7 | 1.13 | ||
1. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 2 | La Cumbre - Agua de Oro 1 | 14.94 | 1. | 00:12:48.7 | 00:00.0 | 0 | 1. | 00:15:15.0 | 00:00.0 | 0 | ||
RZ 3 | Ascochinga -La Cumbre 1 | 22.38 | 5. | 00:14:52.3 | 00:08.2 | 0.37 | 3. | 00:30:07.3 | 00:03.1 | 0.08 | ||
RZ 4 | Capilla Del Monte - San Marcos 1 | 22.95 | 4. | 00:17:39.6 | 00:06.1 | 0.27 | 4. | 00:47:46.9 | 00:04.6 | 0.07 | ||
RZ 5 | San Marcos - Charbonier 1 | 9.61 | 6. | 00:06:39.4 | 00:06.9 | 0.72 | 5. | 00:54:26.3 | 00:09.1 | 0.13 | ||
RZ 6 | Ascochinga -La Cumbre 2 | 22.38 | 10. | 00:15:21.2 | 00:54.4 | 2.43 | 6. | 01:09:47.5 | 00:58.5 | 0.62 | ||
RZ 7 | Capilla Del Monte - San Marcos 2 | 22.95 | 2. | 00:17:18.1 | 00:01.3 | 0.06 | 6. | 01:27:05.6 | 00:59.2 | 0.5 | ||
RZ 8 | San Marcos - Charbonier 2 | 9.61 | 6. | 00:06:39.7 | 00:10.8 | 1.12 | 6. | 01:33:45.3 | 01:08.0 | 0.53 | ||
RZ 9 | La Cumbre - Agua de Oro 2 | 14.94 | 1. | 00:12:32.4 | 00:00.0 | 0 | 6. | 01:46:17.7 | 01:06.4 | 0.47 | ||
2. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 10 | El Mirador - San Lorenzo 1 | 20.81 | 4. | 00:11:39.6 | 00:11.6 | 0.56 | 6. | 01:57:57.3 | 01:14.8 | 0.46 | ||
RZ 11 | Mina Clavero - Giulio Cesare 1 | 22.79 | 3. | 00:18:26.5 | 00:08.3 | 0.36 | 5. | 02:16:23.8 | 01:12.6 | 0.39 | ||
RZ 12 | El Condor - Copina 1 | 16.29 | 3. | 00:13:13.1 | 00:08.5 | 0.52 | 5. | 02:29:36.9 | 01:18.5 | 0.39 | ||
RZ 13 | Icho Cruz - Carlos Paz 1 | 9.73 | 4. | 00:06:27.8 | 00:08.4 | 0.86 | 5. | 02:36:04.7 | 01:26.9 | 0.41 | ||
RZ 14 | El Mirador - San Lorenzo 2 | 20.81 | 3. | 00:11:24.7 | 00:02.7 | 0.13 | 4. | 02:47:29.4 | 01:28.4 | 0.38 | ||
RZ 15 | Mina Clavero - Giulio Cesare 2 | 22.79 | 2. | 00:18:13.5 | 00:09.0 | 0.39 | 4. | 03:05:42.9 | 01:37.4 | 0.38 | ||
RZ 16 | El Condor - Copina 2 | 16.29 | 1. | 00:13:06.5 | 00:00.0 | 0 | 3. | 03:18:49.4 | 01:36.0 | 0.35 | ||
RZ 17 | Icho Cruz - Carlos Paz 2 | 9.73 | 3. | 00:06:29.6 | 00:03.0 | 0.31 | 3. | 03:25:19.0 | 01:39.0 | 0.35 | ||
RZ 18 | Estadio Cordoba - Cordoba Stadium 2 | 2.40 | 4. | 00:02:24.8 | 00:01.2 | 0.5 | 3. | 03:27:43.8 | 01:40.1 | 0.35 | ||
3. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 19 | Villa Giardino - La Falda 1 | 15.78 | 36. | 00:19:21.5 | 08:03.3 | 30.63 | 7. | 03:47:05.3 | 09:43.4 | 1.95 | ||
RZ 20 | Valle Hermoso - Casa Grande 1 | 10.95 | 3. | 00:07:20.9 | 00:06.1 | 0.56 | 6. | 03:54:26.2 | 09:49.5 | 1.9 | ||
RZ 21 | Cosqein - Tanti 1 | 11.27 | 1. | 00:06:19.8 | 00:00.0 | 0 | 6. | 04:00:45.10 | 09:48.4 | 1.83 | ||
RZ 22 | Tanti Nuevo - Villa Garcia 1 | 7.60 | 1. | 00:04:15.9 | 00:00.0 | 0 | 6. | 04:05:01.9 | 09:48.2 | 1.79 | ||
RZ 23 | Estadio Cordoba - Cordoba Stadium 3 | 2.40 | 6. | 00:02:28.4 | 00:01.8 | 0.75 | 6. | 04:07:30.3 | 09:50.0 | 1.78 |
RZ Info
Datum | RZ | Bod. | Sk. | Info | |
---|---|---|---|---|---|
26. 04. 17:14 | RZ 23 | M | A8 | LATVALA J.-M. / ANTTILA M. (st. č. 4) "Byla to pro mě velmi těžká rally." / "It was very tough rally for me." | |
26. 04. 15:38 | RZ 22 | M | A8 | LATVALA J.-M. / ANTTILA M. (st. č. 4) "Auto teď funguje dobře. Musel to být elektrický problém." / "Car is working well now. It must been electrical problem." | |
26. 04. 14:14 | RZ 19 | M | A8 | LATVALA J.-M. / ANTTILA M. (st. č. 4) "Na dlouhé rovině jsme po skoku ztratili tlak oleje. Vyzkoušeli jsme toho moc, než to naskočilo." / "On long straight after one jump we lost fuel pressure. We tried lot of things until it restarted." | |
26. 04. 14:01 | RZ 19 | M | A8 | LATVALA J.-M. / ANTTILA M. (st. č. 4) Stojí, hlášeny technické potíže, palivový systém / Reported stopped on stage, technical problems reported, fuel transport | |
25. 04. 22:09 | RZ 16 | M | A8 | LATVALA J.-M. / ANTTILA M. (st. č. 4) "Je to velmi zlé, že je Mikko mimo. Taky pro šampionát. Snažím se neudělat nějakou hloupost a jet chytře." / "It's very bad that Mikko is out. Also for championship. I'm trying to don't make some stupid thing and drive clever." | |
25. 04. 15:41 | RZ 11 | M | A8 | LATVALA J.-M. / ANTTILA M. (st. č. 4) Bez kapoty. "Na první ranní se v první zatáčce povolila, nevěděl jsem co dělat, ale jel jsem naplno a prostě uletěla. Naštěstí nerozbila okno." / Without bonnet. "It loose on first stage in first corner, I didn't knew what to do, but run flat out and it flew out. Fortunatelly it didn't broke the windscreen." | |
24. 04. 21:21 | RZ 8 | M | A8 | LATVALA J.-M. / ANTTILA M. (st. č. 4) "Trochu se trápíme. Měli jsme potíže s teplotou." / "We are bit struggling now. Had problems with temperature." | |
24. 04. 19:55 | RZ 6 | M | A8 | LATVALA J.-M. / ANTTILA M. (st. č. 4) "Ztratili jsme moc času, možná 15-20 vteřin. Po jednom skoku jsme dostali pomalý defekt na zadku. Je to rally těžká na pneu." / "We lost lot of time, maybe 15-20 seconds. After one jump we got slow rear puncture. This is hard rally for tyres." | |
24. 04. 15:37 | RZ 5 | M | A8 | LATVALA J.-M. / ANTTILA M. (st. č. 4) "Vše je opravdu v pořádku. Víme, že musíme jet v klidu a nejet na hraně." / "Everything is really fine. We know we have to go steady pace and don't go on the limit." | |
24. 04. 14:10 | RZ 3 | M | A8 | LATVALA J.-M. / ANTTILA M. (st. č. 4) "Vše je pořád v pořádku. Loni tu bylo drama. Hodně prachu, takže jsem jel opatrně. Není důležité teď vést. Auto je velmi dobré." / "Everything is correct. Last year it was drama. Lot of dust so I drove carefully. It's not target to lead now. Car is very good." |