Rally Norway
neoficiální výsledky
Statistika posádky
BRYNILDSEN E. / GIRAUDET D. (st. č. 49)
MITSUBISHI Lancer Evo IX, N4
zpět na seznam posádek
Statistiky v jednotlivých RZ a po RZ
nápověda k tabulkámRZ 1 | Oslo | 2.00 | 21. | 00:01:41.3 | 00:08.5 | 4.25 | 21. | 00:01:41.3 | 00:08.5 | 4.25 | ||
1. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 2 | Opaker 1 | 14.98 | 18. | 00:08:58.3 | 00:52.3 | 3.49 | 18. | 00:10:39.6 | 01:00.2 | 3.55 | ||
RZ 3 | Kirkenær 1 | 8.50 | 21. | 00:07:15.4 | 00:38.6 | 4.54 | 18. | 00:17:55.0 | 01:36.2 | 3.78 | ||
RZ 4 | Finnskogen 1 | 24.80 | 18. | 00:13:15.2 | 01:19.8 | 3.22 | 18. | 00:31:10.2 | 02:55.6 | 3.49 | ||
RZ 5 | Kongsvinger 1 | 12.80 | 15. | 00:10:00.3 | 01:03.4 | 4.95 | 16. | 00:41:10.5 | 03:59.0 | 3.79 | ||
RZ 6 | Opaker 2 | 14.98 | 17. | 00:09:01.1 | 00:49.9 | 3.33 | 16. | 00:50:11.6 | 04:45.7 | 3.66 | ||
RZ 7 | Finnskogen 2 | 24.80 | 19. | 00:13:11.0 | 01:12.1 | 2.91 | 16. | 01:03:22.6 | 05:53.5 | 3.44 | ||
RZ 8 | Kongsvinger 2 | 12.80 | 13. | 00:09:47.4 | 00:37.1 | 2.9 | 15. | 01:13:10.0 | 06:30.6 | 3.38 | ||
RZ 9 | Kirkenær 2 | 8.50 | 20. | 00:07:28.4 | 00:33.4 | 3.93 | 15. | 01:20:38.4 | 06:56.7 | 3.36 | ||
2. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 10 | Mountain 1 | 24.36 | 18. | 00:14:34.3 | 01:51.0 | 4.56 | 15. | 01:35:12.7 | 08:47.7 | 3.55 | ||
RZ 11 | Lillehammer 1 | 9.20 | 19. | 00:05:41.4 | 00:36.6 | 3.98 | 15. | 01:40:54.1 | 09:24.3 | 3.58 | ||
RZ 12 | Ringsaker 1 | 27.31 | 20. | 00:16:55.5 | 02:24.7 | 5.3 | 15. | 01:57:49.6 | 11:49.0 | 3.83 | ||
RZ 13 | Hamar 1 | 1.15 | 14. | 00:01:18.8 | 00:07.0 | 6.09 | 14. | 01:59:08.4 | 11:56.0 | 3.85 | ||
RZ 14 | Mountain 2 | 24.36 | 17. | 00:14:30.1 | 01:16.7 | 3.15 | 14. | 02:13:38.5 | 13:09.1 | 3.75 | ||
RZ 15 | Lillehammer 2 | 9.20 | 24. | 00:05:46.7 | 00:31.4 | 3.41 | 14. | 02:19:25.2 | 13:38.4 | 3.72 | ||
RZ 16 | Ringsaker 2 | 27.31 | 19. | 00:16:40.5 | 01:33.8 | 3.43 | 14. | 02:36:05.7 | 15:08.7 | 3.68 | ||
RZ 17 | Hamar 2 | 1.15 | 13. | 00:01:19.4 | 00:05.3 | 4.61 | 14. | 02:37:25.1 | 15:14.0 | 3.68 | ||
3. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 18 | Våler 1 | 30.03 | 16. | 00:18:03.0 | 01:55.5 | 3.85 | 14. | 02:55:28.1 | 17:04.2 | 3.68 | ||
RZ 19 | Elverum 1 | 13.60 | 16. | 00:07:06.8 | 00:47.9 | 3.52 | 14. | 03:02:34.9 | 17:52.1 | 3.67 | ||
RZ 20 | Budor 1 | 19.79 | 14. | 00:11:18.0 | 01:05.7 | 3.32 | 14. | 03:13:52.9 | 18:56.6 | 3.65 | ||
RZ 21 | Våler 2 | 30.03 | 17. | 00:17:54.8 | 01:31.4 | 3.04 | 14. | 03:31:47.7 | 20:21.6 | 3.58 | ||
RZ 22 | Elverum 2 | 13.60 | 18. | 00:07:12.2 | 00:47.6 | 3.5 | 14. | 03:38:59.9 | 21:08.7 | 3.57 | ||
RZ 23 | Budor 2 | 19.79 | 16. | 00:11:27.8 | 01:03.1 | 3.19 | 13. | 03:50:27.7 | 22:11.8 | 3.55 |
RZ Info
Datum | RZ | Bod. | Sk. | Info | |
---|---|---|---|---|---|
15. 02. 14:37 | RZ 23 | P | N4 | BRYNILDSEN E. / GIRAUDET D. (st. č. 49) "Celou poslední zkoušku jsem se nemohl dočkat cíle. Zajížděli jsme dobré časy, jsem spokojený se svým výkonem i výsledkem." / "For whole last stage I was looking forward to finish. We were making good times, I am very happy with my performance and my result." | |
15. 02. 10:14 | RZ 20 | P | N4 | BRYNILDSEN E. / GIRAUDET D. (st. č. 49) "Tato zkouška je hodně rychlá, při maximálce motor doslova řve. Ale oproti S2000 máme výhodu." / "This stage is very fast, in top speed engine is screaming. But we have advantage against S2000 cars." | |
15. 02. 08:32 | RZ 18 | P | N4 | BRYNILDSEN E. / GIRAUDET D. (st. č. 49) "Snažím se, co to jde, ale pokud Patrik pojede i nadále takhle rychle, bude nemožné ho dohnat." / "I'm trying my best, but if Patrik keeps his speed, it's impossible to catch him." | |
14. 02. 16:21 | RZ 16 | P | N4 | BRYNILDSEN E. / GIRAUDET D. (st. č. 49) "Jde to dobře, ale Patrik neskutečně letí." / "It's very good, Patrik is pushing very hard." | |
14. 02. 14:17 | RZ 14 | P | N4 | BRYNILDSEN E. / GIRAUDET D. (st. č. 49) "Dneska to jde moc pěkně, jedeme dobře." / "It's very nice run today, everything is good." | |
14. 02. 11:04 | RZ 12 | P | N4 | BRYNILDSEN E. / GIRAUDET D. (st. č. 49) "Jsme zpět na druhém místě. Šli jsme na chvíli ven, nechali jsme tam asi 20 sekund." / "We are back to second place. We went off road lightly, we lost maybe 20 seconds." | |
14. 02. 08:53 | RZ 10 | P | N4 | BRYNILDSEN E. / GIRAUDET D. (st. č. 49) "Zkouška byla nádherná, opravdu pěkná." / "The stage was incredible, it was very nice." | |
13. 02. 16:40 | RZ 9 | P | N4 | BRYNILDSEN E. / GIRAUDET D. (st. č. 49) "Měli jsme prekérku, trefil jsem bariéru, která mě odrazila na další bariéru na druhé straně silnice, která mě naštěstí vrátila zpět do tratě. Ale jsme v cíli" / "I had big problem, I have hit the snowbank which knock me to the snowbank on other side and back to the road. But we are in finish" | |
13. 02. 13:46 | RZ 6 | P | N4 | BRYNILDSEN E. / GIRAUDET D. (st. č. 49) "Na předchozí zkoušce jsme museli ven z tratě, jinak bychom zabili pět lidí. Ztratili jsme moc času" / "In previous stage we went off, because we were near to killing five people. We have lost lot of time" | |
13. 02. 12:13 | RZ 5 | P | N4 | BRYNILDSEN E. / GIRAUDET D. (st. č. 49) "Patrik byl mimo trať. Diváci, kteří mu pomáhali, byli všude. Zazmatkoval jsem a havaroval kousek od něj" / "Patrik was out of the road. People which helps him were everywhere I had a little panic and crashed near him" | |
13. 02. 12:05 | RZ 5 | P | N4 | BRYNILDSEN E. / GIRAUDET D. (st. č. 49) Mimo trať / Out of the road |