Rally Norway
neoficiální výsledky
Statistika posádky
SANDELL P. / AXELSSON E. (st. č. 46)
ŠKODA Fabia S2000, N4
zpět na seznam posádek
Statistiky v jednotlivých RZ a po RZ
nápověda k tabulkámRZ 1 | Oslo | 2.00 | 12. | 00:01:39.0 | 00:06.2 | 3.1 | 12. | 00:01:39.0 | 00:06.2 | 3.1 | ||
1. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 2 | Opaker 1 | 14.98 | 16. | 00:08:54.4 | 00:48.4 | 3.23 | 15. | 00:10:33.4 | 00:54.0 | 3.18 | ||
RZ 3 | Kirkenær 1 | 8.50 | 14. | 00:07:04.2 | 00:27.4 | 3.22 | 15. | 00:17:37.6 | 01:18.8 | 3.09 | ||
RZ 4 | Finnskogen 1 | 24.80 | 16. | 00:12:57.4 | 01:02.0 | 2.5 | 15. | 00:30:35.0 | 02:20.4 | 2.79 | ||
RZ 5 | Kongsvinger 1 | 12.80 | 14. | 00:09:49.4 | 00:52.5 | 4.1 | 14. | 00:40:24.4 | 03:12.9 | 3.06 | ||
RZ 6 | Opaker 2 | 14.98 | 16. | 00:08:53.4 | 00:42.2 | 2.82 | 14. | 00:49:17.8 | 03:51.9 | 2.97 | ||
RZ 7 | Finnskogen 2 | 24.80 | 16. | 00:12:53.6 | 00:54.7 | 2.21 | 14. | 01:02:11.4 | 04:42.3 | 2.74 | ||
RZ 8 | Kongsvinger 2 | 12.80 | 11. | 00:09:39.9 | 00:29.6 | 2.31 | 14. | 01:11:51.3 | 05:11.9 | 2.7 | ||
RZ 9 | Kirkenær 2 | 8.50 | 12. | 00:07:16.7 | 00:21.7 | 2.55 | 14. | 01:19:08.0 | 05:26.3 | 2.63 | ||
2. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 10 | Mountain 1 | 24.36 | 20. | 00:14:56.4 | 02:13.1 | 5.46 | 14. | 01:34:04.4 | 07:39.4 | 3.09 | ||
RZ 11 | Lillehammer 1 | 9.20 | 14. | 00:05:35.1 | 00:30.3 | 3.29 | 13. | 01:39:39.5 | 08:09.7 | 3.1 | ||
RZ 12 | Ringsaker 1 | 27.31 | 13. | 00:16:20.0 | 01:49.2 | 4 | 13. | 01:55:59.5 | 09:58.9 | 3.24 | ||
RZ 13 | Hamar 1 | 1.15 | 11. | 00:01:17.1 | 00:05.3 | 4.61 | 12. | 01:57:16.6 | 10:04.2 | 3.25 | ||
RZ 14 | Mountain 2 | 24.36 | 19. | 00:14:31.6 | 01:18.2 | 3.21 | 12. | 02:11:48.2 | 11:18.8 | 3.22 | ||
RZ 15 | Lillehammer 2 | 9.20 | 13. | 00:05:36.9 | 00:21.6 | 2.35 | 12. | 02:17:25.1 | 11:38.3 | 3.18 | ||
RZ 16 | Ringsaker 2 | 27.31 | 15. | 00:16:36.3 | 01:29.6 | 3.28 | 13. | 02:34:01.4 | 13:04.4 | 3.18 | ||
RZ 17 | Hamar 2 | 1.15 | 20. | 00:01:22.0 | 00:07.9 | 6.87 | 13. | 02:35:23.4 | 13:12.3 | 3.19 | ||
3. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 18 | Våler 1 | 30.03 | 26. | 00:18:35.1 | 02:27.6 | 4.92 | 13. | 02:53:58.5 | 15:34.6 | 3.36 | ||
RZ 19 | Elverum 1 | 13.60 | 23. | 00:07:21.1 | 01:02.2 | 4.57 | 13. | 03:01:19.6 | 16:36.8 | 3.42 | ||
RZ 20 | Budor 1 | 19.79 | 16. | 00:11:27.2 | 01:14.9 | 3.78 | 13. | 03:12:46.8 | 17:50.5 | 3.44 | ||
RZ 21 | Våler 2 | 30.03 | 19. | 00:18:03.1 | 01:39.7 | 3.32 | 13. | 03:30:49.9 | 19:23.8 | 3.41 | ||
RZ 22 | Elverum 2 | 13.60 | 19. | 00:07:15.1 | 00:50.5 | 3.71 | 13. | 03:38:05.0 | 20:13.8 | 3.42 | ||
RZ 23 | Budor 2 | 19.79 | 17. | 00:11:38.6 | 01:13.9 | 3.73 | 12. | 03:49:43.6 | 21:27.7 | 3.43 |
RZ Info
Datum | RZ | Bod. | Sk. | Info | |
---|---|---|---|---|---|
15. 02. 14:34 | RZ 23 | P | N4 | SANDELL P. / AXELSSON E. (st. č. 46) "Cítím se parádně. Všechno fungovalo bez problémů, jsme hodně šťastní. Je to neuvěřitelné. Dnes ráno jsem byl trochu nervózní, ale neměli jsme žádný problém. Navíc se nám podařilo najít dobré nastavení na dnešní mix sněhu a šotoliny. Musím poděkovat celému týmu Red Bull." / "I feel absolutely perfectly. Everything was working without problems, we are very happy. It is amazing. I was little bit nervous today morning, but we hadnt any problem. We had good setup for mixture of snow and gravel, I must thank to Red Bull Rally Team." | |
15. 02. 10:12 | RZ 20 | P | N4 | SANDELL P. / AXELSSON E. (st. č. 46) "V první zkoušce jsme udělali chybu, druhá byla dobrá. Tento test je na naše auto moc rychlý." / "In the first stage I have made a mistake, second was good for me. This stage was too fast for this car." | |
15. 02. 08:27 | RZ 18 | P | N4 | SANDELL P. / AXELSSON E. (st. č. 46) "Udělal jsem na začátku chybu a musel couvat. Ztratil jsem asi 15 sekund, snažím se jet opatrně." / "I did a mistake in the first part of the stage, I lost maby 15 seconds. I drive carefuly." | |
14. 02. 16:07 | RZ 16 | P | N4 | SANDELL P. / AXELSSON E. (st. č. 46) "Naprosto perfektní den, žádný problém s autem." / "Absolutely perfect day, we have no problem with the car." | |
14. 02. 14:03 | RZ 14 | P | N4 | SANDELL P. / AXELSSON E. (st. č. 46) "Je to dobré. Ve střední části zkoušky bylo auto trochu nedotáčivé, ale jde to." / "It's going good, the car was understeering in the middle part, but it's OK." | |
14. 02. 10:52 | RZ 12 | P | N4 | SANDELL P. / AXELSSON E. (st. č. 46) "Jde to dobře, ráno jsme začali pomaleji, ale teď už je to dobré. Miluju tyto zkoušky." / "It's going good. We were slower on the first stage, but now it's better. I love these stages." | |
14. 02. 08:42 | RZ 10 | P | N4 | SANDELL P. / AXELSSON E. (st. č. 46) "Nemáme problém s koncentrací, jde to dobře." / "We have no problem with concentration, it's OK." | |
13. 02. 16:28 | RZ 9 | P | N4 | SANDELL P. / AXELSSON E. (st. č. 46) "Byl to parádní den. Jeli jsme opatrně, bez riskování a chyb. Snažili jsme se udržet uprostřed cesty. Udělali jsme drobné změný na podvozku, jsem spokojený" / "It was absolutely perfect day. We were driving carefully, without risks and making mistakes. We have tried to stay in the middle of the road. We have made small changes on setup, I am satisfied" | |
13. 02. 13:36 | RZ 6 | P | N4 | SANDELL P. / AXELSSON E. (st. č. 46) "Je to pěkný souboj s Mikkelsenem. Auto se teď chová líp" / "Nice figth with Mikkelsen. I have better feeling car now" | |
13. 02. 11:59 | RZ 5 | P | N4 | SANDELL P. / AXELSSON E. (st. č. 46) "Všechno jde dobře. Občas je obtížné udržet auto v kolejích" / "Everything is OK. Sometimes it is difficult to keep the car in line" |