Rally Norway
neoficiální výsledky
Statistika posádky
NEIKSANS A. / DZIRKALIS P. (st. č. 40)
MITSUBISHI Lancer Evo IX, N4
zpět na seznam posádek
Statistiky v jednotlivých RZ a po RZ
nápověda k tabulkámRZ 1 | Oslo | 2.00 | 14. | 00:01:39.9 | 00:07.1 | 3.55 | 14. | 00:01:39.9 | 00:07.1 | 3.55 | ||
1. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 2 | Opaker 1 | 14.98 | 23. | 00:09:15.6 | 01:09.6 | 4.65 | 21. | 00:10:55.5 | 01:16.1 | 4.48 | ||
RZ 3 | Kirkenær 1 | 8.50 | 27. | 00:07:24.7 | 00:47.9 | 5.64 | 24. | 00:18:20.2 | 02:01.4 | 4.76 | ||
RZ 4 | Finnskogen 1 | 24.80 | 27. | 00:13:38.3 | 01:42.9 | 4.15 | 23. | 00:31:58.5 | 03:43.9 | 4.45 | ||
RZ 5 | Kongsvinger 1 | 12.80 | 21. | 00:10:12.2 | 01:15.3 | 5.88 | 22. | 00:42:10.7 | 04:59.2 | 4.74 | ||
RZ 6 | Opaker 2 | 14.98 | 24. | 00:09:07.6 | 00:56.4 | 3.77 | 21. | 00:51:18.3 | 05:52.4 | 4.51 | ||
RZ 7 | Finnskogen 2 | 24.80 | 22. | 00:13:18.3 | 01:19.4 | 3.2 | 20. | 01:04:36.6 | 07:07.5 | 4.16 | ||
RZ 8 | Kongsvinger 2 | 12.80 | 21. | 00:10:11.9 | 01:01.6 | 4.81 | 19. | 01:14:48.5 | 08:09.1 | 4.23 | ||
RZ 9 | Kirkenær 2 | 8.50 | 14. | 00:07:21.0 | 00:26.0 | 3.06 | 19. | 01:22:09.5 | 08:27.8 | 4.09 | ||
2. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 10 | Mountain 1 | 24.36 | 26. | 00:15:11.5 | 02:28.2 | 6.08 | 20. | 01:37:20.10 | 10:56.0 | 4.42 | ||
RZ 11 | Lillehammer 1 | 9.20 | 17. | 00:05:39.4 | 00:34.6 | 3.76 | 20. | 01:43:00.4 | 11:30.6 | 4.38 | ||
RZ 12 | Ringsaker 1 | 27.31 | 19. | 00:16:54.9 | 02:24.1 | 5.28 | 19. | 01:59:55.3 | 13:54.7 | 4.51 | ||
RZ 13 | Hamar 1 | 1.15 | 18. | 00:01:19.6 | 00:07.8 | 6.78 | 18. | 02:01:14.9 | 14:02.5 | 4.53 | ||
RZ 14 | Mountain 2 | 24.36 | 20. | 00:14:33.0 | 01:19.6 | 3.27 | 18. | 02:15:47.9 | 15:18.5 | 4.36 | ||
RZ 15 | Lillehammer 2 | 9.20 | 18. | 00:05:42.0 | 00:26.7 | 2.9 | 18. | 02:21:29.9 | 15:43.1 | 4.29 | ||
RZ 16 | Ringsaker 2 | 27.31 | 22. | 00:16:57.0 | 01:50.3 | 4.04 | 18. | 02:38:26.9 | 17:29.9 | 4.25 | ||
RZ 17 | Hamar 2 | 1.15 | 17. | 00:01:20.7 | 00:06.6 | 5.74 | 17. | 02:39:47.6 | 17:36.5 | 4.26 | ||
3. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 18 | Våler 1 | 30.03 | 20. | 00:18:16.9 | 02:09.4 | 4.31 | 17. | 02:58:04.5 | 19:40.6 | 4.24 | ||
RZ 19 | Elverum 1 | 13.60 | 25. | 00:07:25.5 | 01:06.6 | 4.9 | 18. | 03:05:29.10 | 20:47.2 | 4.27 | ||
RZ 20 | Budor 1 | 19.79 | 26. | 00:11:52.8 | 01:40.5 | 5.08 | 18. | 03:17:22.8 | 22:26.5 | 4.32 | ||
RZ 21 | Våler 2 | 30.03 | 18. | 00:18:02.5 | 01:39.1 | 3.3 | 18. | 03:35:25.3 | 23:59.2 | 4.21 | ||
RZ 22 | Elverum 2 | 13.60 | 23. | 00:07:26.2 | 01:01.6 | 4.53 | 18. | 03:42:51.5 | 25:00.3 | 4.22 | ||
RZ 23 | Budor 2 | 19.79 | 33. | 00:17:32.0 | 07:07.3 | 21.59 | 17. | 04:00:23.5 | 32:07.6 | 5.14 |
RZ Info
Datum | RZ | Bod. | Sk. | Info | |
---|---|---|---|---|---|
15. 02. 14:48 | RZ 23 | P | N4 | NEIKSANS A. / DZIRKALIS P. (st. č. 40) "Zapadli jsme do sněhu a snažili jsme se dostat zpět na trať. Byla to dobrá soutěž, jen škoda té chyby na poslední zkoušce. Ale získali jsme spoustu nových zkušeností." / "We have stug into the snow and were trying get out back to the road. It was good rally, except mistake on last stage. But we have lot of new experiences." | |
15. 02. 14:31 | RZ 23 | P | N4 | NEIKSANS A. / DZIRKALIS P. (st. č. 40) Zastavil na RZ, pokračuje / Stopped on stage, continue | |
15. 02. 10:20 | RZ 20 | P | N4 | NEIKSANS A. / DZIRKALIS P. (st. č. 40) "Zkouška byla hodně rychlá, minuli jsme jednu odbočku a museli jsme couvat." / "Stage was very fast, we have missed one corner and must use reverse." | |
14. 02. 16:17 | RZ 16 | P | N4 | NEIKSANS A. / DZIRKALIS P. (st. č. 40) "Jedu opatrně, ale užívám si to. Máme drobné problémy s nastavením auta, ale celkově to jde." / "I'm driving carefully, I enjoy that. We have little problems with settings, but it's OK." | |
14. 02. 14:09 | RZ 14 | P | N4 | NEIKSANS A. / DZIRKALIS P. (st. č. 40) "Byla to moc dobrá zkouška, zatím asi nejlepší v celé rally." / "This stage was very good, the best in this rally so far." | |
13. 02. 16:49 | RZ 9 | P | N4 | NEIKSANS A. / DZIRKALIS P. (st. č. 40) "Výsledek je celkem dobrý. Jenom auto bylo na této zkoušce přetáčivé, na předek jsme dali jen jednu novou rezervu" / "Results is quite goof. Car was oversteering on this stage, we have used only one spare tyre on front wheel" | |
13. 02. 13:56 | RZ 6 | P | N4 | NEIKSANS A. / DZIRKALIS P. (st. č. 40) "Na cestě se cítíme bezpečněji, takže můžeme jet rychleji" / "We are feeling more safe on the roads, so we can do faster" | |
13. 02. 12:12 | RZ 5 | P | N4 | NEIKSANS A. / DZIRKALIS P. (st. č. 40) "Celkem dobré. Udělali jsme několik chyb, jednou jsem musel couvat" / "Quite good day. We have made some mistakes, I must use reverse once, but it is OK" |