Rally Norway
neoficiální výsledky
Statistika posádky
PROKOP M. / TOMÁNEK J. (st. č. 31)
MITSUBISHI Lancer Evo IX, N4
zpět na seznam posádek
Statistiky v jednotlivých RZ a po RZ
nápověda k tabulkámRZ 1 | Oslo | 2.00 | 34. | 00:01:46.4 | 00:13.6 | 6.8 | 34. | 00:01:46.4 | 00:13.6 | 6.8 | ||
1. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 2 | Opaker 1 | 14.98 | 25. | 00:09:17.3 | 01:11.3 | 4.76 | 25. | 00:11:03.7 | 01:24.3 | 4.96 | ||
RZ 3 | Kirkenær 1 | 8.50 | 19. | 00:07:13.8 | 00:37.0 | 4.35 | 22. | 00:18:17.5 | 01:58.7 | 4.66 | ||
RZ 4 | Finnskogen 1 | 24.80 | 21. | 00:13:24.6 | 01:29.2 | 3.6 | 22. | 00:31:42.1 | 03:27.5 | 4.13 | ||
RZ 5 | Kongsvinger 1 | 12.80 | 24. | 00:10:17.2 | 01:20.3 | 6.27 | 20. | 00:41:59.3 | 04:47.8 | 4.56 | ||
RZ 6 | Opaker 2 | 14.98 | 25. | 00:09:07.9 | 00:56.7 | 3.79 | 20. | 00:51:07.2 | 05:41.3 | 4.37 | ||
RZ 7 | Finnskogen 2 | 24.80 | 21. | 00:13:16.6 | 01:17.7 | 3.13 | 19. | 01:04:23.8 | 06:54.7 | 4.03 | ||
RZ 8 | Kongsvinger 2 | 12.80 | 15. | 00:09:51.7 | 00:41.4 | 3.23 | 18. | 01:14:15.5 | 07:36.1 | 3.94 | ||
RZ 9 | Kirkenær 2 | 8.50 | 19. | 00:07:27.7 | 00:32.7 | 3.85 | 18. | 01:21:43.2 | 08:01.5 | 3.88 | ||
2. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 10 | Mountain 1 | 24.36 | 19. | 00:14:43.0 | 01:59.7 | 4.91 | 18. | 01:36:26.2 | 10:01.2 | 4.05 | ||
RZ 11 | Lillehammer 1 | 9.20 | 18. | 00:05:40.9 | 00:36.1 | 3.92 | 17. | 01:42:07.1 | 10:37.3 | 4.04 | ||
RZ 12 | Ringsaker 1 | 27.31 | 17. | 00:16:49.4 | 02:18.6 | 5.08 | 16. | 01:58:56.5 | 12:55.9 | 4.19 | ||
RZ 13 | Hamar 1 | 1.15 | 15. | 00:01:19.3 | 00:07.5 | 6.52 | 15. | 02:00:15.8 | 13:03.4 | 4.21 | ||
RZ 14 | Mountain 2 | 24.36 | 15. | 00:14:28.5 | 01:15.1 | 3.08 | 15. | 02:14:44.3 | 14:14.9 | 4.06 | ||
RZ 15 | Lillehammer 2 | 9.20 | 16. | 00:05:40.5 | 00:25.2 | 2.74 | 15. | 02:20:24.8 | 14:38.0 | 4 | ||
RZ 16 | Ringsaker 2 | 27.31 | 18. | 00:16:40.1 | 01:33.4 | 3.42 | 15. | 02:37:04.9 | 16:07.9 | 3.92 | ||
RZ 17 | Hamar 2 | 1.15 | 14. | 00:01:19.4 | 00:05.3 | 4.61 | 15. | 02:38:24.3 | 16:13.2 | 3.92 | ||
3. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 18 | Våler 1 | 30.03 | 22. | 00:18:18.2 | 02:10.7 | 4.35 | 15. | 02:56:42.5 | 18:18.6 | 3.95 | ||
RZ 19 | Elverum 1 | 13.60 | 21. | 00:07:18.0 | 00:59.1 | 4.35 | 15. | 03:04:00.5 | 19:17.7 | 3.97 | ||
RZ 20 | Budor 1 | 19.79 | 17. | 00:11:29.0 | 01:16.7 | 3.88 | 15. | 03:15:29.5 | 20:33.2 | 3.96 | ||
RZ 21 | Våler 2 | 30.03 | 21. | 00:18:11.2 | 01:47.8 | 3.59 | 16. | 03:33:40.7 | 22:14.6 | 3.91 | ||
RZ 22 | Elverum 2 | 13.60 | 20. | 00:07:17.8 | 00:53.2 | 3.91 | 16. | 03:40:58.5 | 23:07.3 | 3.91 | ||
RZ 23 | Budor 2 | 19.79 | 19. | 00:11:41.8 | 01:17.1 | 3.9 | 15. | 03:52:40.3 | 24:24.4 | 3.9 |
RZ Info
Datum | RZ | Bod. | Sk. | Info | |
---|---|---|---|---|---|
15. 02. 14:39 | RZ 23 | P | N4 | PROKOP M. / TOMÁNEK J. (st. č. 31) "Jsme šťastní, že jsme v cíli. Měli jsme nějaké problémy, ale dojeli jsme. Bylo těžké bojovat proti místím pilotům. Očekávali jsme pátou či šestou příčku, třetí místo je parádní." / "We are happy we are in finish. We had some problems, but we are in finish. It is difficult to fight against local drivers, we expected to be 5th or 6th. So third is perfect." | |
15. 02. 10:16 | RZ 20 | P | N4 | PROKOP M. / TOMÁNEK J. (st. č. 31) "Dneska je vše OK, užíváme si jízdu." / "Today everything is OK, we are enjoying the driving." | |
14. 02. 16:15 | RZ 16 | P | N4 | PROKOP M. / TOMÁNEK J. (st. č. 31) "Bylo to dobré, celé odpoledne jedeme rychle a bez problémů s autem." / "It was quite good, all the afternoon there was no problem with the car and we had good speed." | |
14. 02. 14:07 | RZ 14 | P | N4 | PROKOP M. / TOMÁNEK J. (st. č. 31) "Jsme spokojení, auto funguje a také čas je dobrý. Vynikající zkouška." / "We are happy, the car is working good. Also the time is good, fantistic stage." | |
14. 02. 11:00 | RZ 12 | P | N4 | PROKOP M. / TOMÁNEK J. (st. č. 31) "Máme problém s diferenciálem, zvláště v pomalých zatáčkách." / "We have problem with the diff, especially in slow corners." | |
14. 02. 08:51 | RZ 10 | P | N4 | PROKOP M. / TOMÁNEK J. (st. č. 31) "Nevím, proč změnili rozestupy, je to nebezpečné." / "I don't know, why they changed the gap between cars, it's dangerous." | |
13. 02. 16:32 | RZ 9 | P | N4 | PROKOP M. / TOMÁNEK J. (st. č. 31) "Byl to celkem dobrý den. Nejedeme naplno, snažíme se udržet na cestě" / "It was quite good day. We are not driving for full, we want to stay on the road" | |
13. 02. 13:38 | RZ 6 | P | N4 | PROKOP M. / TOMÁNEK J. (st. č. 31) "Je to rychlejší, než ráno. Na posledním skoku jsem byl trochu rychlejší, ale OK" / "It is much faster than in morning. In finish jump I was little bit faster, but OK" | |
13. 02. 12:01 | RZ 5 | P | N4 | PROKOP M. / TOMÁNEK J. (st. č. 31) "Na pi*u. Jeli jsme za jedním Subaru, které bylo mimo trať a ztratili jsme hodně času" / "I was following one Subaru, which was out of road and lost of lot of time" |