Rally Norway

neoficiální výsledky

Statistika posádky

Norské království ØSTBERG M. / UNNERUND O.-K. (st. č. 18)
SUBARU Impreza WRC 2008, A8

zpět na seznam posádek

Statistiky v jednotlivých RZ a po RZ

nápověda k tabulkám
RZ 1 Oslo 2.00   4. 00:01:34.0 00:01.2 0.6 4. 00:01:34.0 00:01.2 0.6
1. etapa v RZ po RZ
RZDélka
[km]
 Poř.Čas v RZ
Penal.
Ztráta
na 1.
Ztáta
na 1. [s/km]
 Abs. Poř.Čas celkemCelková ztráta na 1.Ztráta
na 1. [s/km]
RZ 2 Opaker 1 14.98   12. 00:08:31.6 00:25.6 1.71 sestup 7. 00:10:05.6 00:26.2 1.54
RZ 3 Kirkenær 1 8.50   12. 00:07:00.1 00:23.3 2.74 sestup 12. 00:17:05.7 00:46.9 1.84
RZ 4 Finnskogen 1 24.80   8. 00:12:23.8 00:28.4 1.15 postup 11. 00:29:29.5 01:14.9 1.49
RZ 5 Kongsvinger 1 12.80   19. 00:10:06.2 01:09.3 5.41 sestup 13. 00:39:35.7 02:24.2 2.29
RZ 6 Opaker 2 14.98   7. 00:08:21.7 00:10.5 0.7 postup 12. 00:47:57.4 02:31.5 1.94
RZ 7 Finnskogen 2 24.80   9. 00:12:18.9 00:20.0 0.81 postup 11. 01:00:16.3 02:47.2 1.63
RZ 8 Kongsvinger 2 12.80   12. 00:09:41.0 00:30.7 2.4 sestup 12. 01:09:57.3 03:17.9 1.71
RZ 9 Kirkenær 2 8.50   28. 00:08:08.0 01:13.0 8.59 sestup 13. 01:18:05.3 04:23.6 2.12
 
2. etapa v RZ po RZ
RZDélka
[km]
 Poř.Čas v RZ
Penal.
Ztráta
na 1.
Ztáta
na 1. [s/km]
 Abs. Poř.Čas celkemCelková ztráta na 1.Ztráta
na 1. [s/km]
RZ 10 Mountain 1 24.36   8. 00:13:28.4 00:45.1 1.85 13. 01:31:33.7 05:08.7 2.08
RZ 11 Lillehammer 1 9.20   8. 00:05:16.3 00:11.5 1.25 postup 12. 01:36:49.10 05:20.2 2.03
RZ 12 Ringsaker 1 27.31   6. 00:15:06.6 00:35.8 1.31 postup 10. 01:51:56.6 05:56.0 1.92
RZ 13 Hamar 1 1.15   8. 00:01:15.6 00:03.8 3.3 postup 9. 01:53:12.2 05:59.8 1.93
RZ 14 Mountain 2 24.36   7. 00:13:32.2 00:18.8 0.77 9. 02:06:44.4 06:15.0 1.78
RZ 15 Lillehammer 2 9.20   9. 00:05:22.1 00:06.8 0.74 9. 02:12:06.5 06:19.7 1.73
RZ 16 Ringsaker 2 27.31   9. 00:15:33.4 00:26.7 0.98 9. 02:27:39.9 06:42.9 1.63
RZ 17 Hamar 2 1.15   36. 00:02:19.0
00:50
01:04.9 56.43 9. 02:29:58.9 07:47.8 1.88
 
3. etapa v RZ po RZ
RZDélka
[km]
 Poř.Čas v RZ
Penal.
Ztráta
na 1.
Ztáta
na 1. [s/km]
 Abs. Poř.Čas celkemCelková ztráta na 1.Ztráta
na 1. [s/km]
RZ 18 Våler 1 30.03   9. 00:16:54.0 00:46.5 1.55 9. 02:46:52.9 08:29.0 1.83
RZ 19 Elverum 1 13.60   6. 00:06:36.4 00:17.5 1.29 9. 02:53:29.3 08:46.5 1.8
RZ 20 Budor 1 19.79   10. 00:10:32.9 00:20.6 1.04 9. 03:04:02.2 09:05.9 1.75
RZ 21 Våler 2 30.03   11. 00:17:03.3 00:39.9 1.33 9. 03:21:05.5 09:39.4 1.7
RZ 22 Elverum 2 13.60   7. 00:06:32.8 00:08.2 0.6 9. 03:27:38.3 09:47.1 1.65
RZ 23 Budor 2 19.79   10. 00:10:38.1 00:13.4 0.68 9. 03:38:16.4 10:00.5 1.6

RZ Info

 DatumRZBod.Sk.Info
Info 15. 02. 14:20 RZ 23 A8 ØSTBERG M. / UNNERUND O.-K. (st. č. 18) "V této soutěži jsme měli hodně problémů. Bylo to hodně těžké a jsem rád, že jsem v cíli." / "We had a lot of problems in this rally. It was very difficult and I am glad that I am in the finish."
Info 15. 02. 12:38 RZ 21 A8 ØSTBERG M. / UNNERUND O.-K. (st. č. 18) "Odstartoval jsem ve velice dobrém rytmu, ale trefili jsme bariéru a šli ven. Pak už jsem jel opatrněji." / "I have started OK with very good rhytm, but we hit one snowbank and went out. Later I was going more careful."
Info 15. 02. 09:57 RZ 20 A8 ØSTBERG M. / UNNERUND O.-K. (st. č. 18) "Pěkná zkouška, ale hodně náročná. Preferuju ale více zatáček. Bylo tam hodně diváků, už se těším na další průjezd." / "It is really nice stage, but very difficult. But I prefer more corners. Lot of spectators, I am looking forward to next run."
Info 15. 02. 08:14 RZ 18 A8 ØSTBERG M. / UNNERUND O.-K. (st. č. 18) "Museli jsme měnit řízení, taky je něco špatně se zavěšením." / "We had to change steering, also there is something wrong with suspension."
Info 15. 02. 08:06 RZ 18 A8 ØSTBERG M. / UNNERUND O.-K. (st. č. 18) Pozdní výjezd ze servisu (5 minut) / Late Service OUT (5 minutes)
Info 14. 02. 15:55 RZ 16 A8 ØSTBERG M. / UNNERUND O.-K. (st. č. 18) "Na prvním kilometru jsme přišli o posilovač řízení." / "On the first kilometer I lost powersteering."
Info 14. 02. 13:47 RZ 14 A8 ØSTBERG M. / UNNERUND O.-K. (st. č. 18) "Zkouška byla v pohodě, ale motor pracuje hůř než ráno." / "Stage was OK, but the engine is very weak, it's worse than in the morning."
Info 14. 02. 10:34 RZ 12 A8 ØSTBERG M. / UNNERUND O.-K. (st. č. 18) "Auto je lepší a lepší, cítíme se dobře." / "The car is getting better, so the feeling is good now."
Info 14. 02. 08:32 RZ 10 A8 ØSTBERG M. / UNNERUND O.-K. (st. č. 18) "Zkouška byla dobrá, ale stále se nám mlží okno. Udělali jsme na tom nějaká vylepšení, ale stále to není OK." / "The stage was nice, but we still have fog on the windscreen. We did some improvement, but it's still not OK."
Info 13. 02. 16:20 RZ 9 A8 ØSTBERG M. / UNNERUND O.-K. (st. č. 18) "Dneska to byl hrozný den, měli jsme spoustu problémů. Doufám, že zítra to bude lepší" / "Today it was terrible day, we had lot of problems. I hope tomorrow it will be better"
Info 13. 02. 13:24 RZ 6 A8 ØSTBERG M. / UNNERUND O.-K. (st. č. 18) "Pořád máme problémy s mlžením předního okna, musíme jet s otevřenymi okny" / "We still have problems with windscreen, we must have opened other windows"
Info 13. 02. 11:48 RZ 5 A8 ØSTBERG M. / UNNERUND O.-K. (st. č. 18) "Minuli jsme jednu odbočku a museli jsme couvat, navíc máme problémy s převodovkou" / "We just overtook the junction and must reverse, we have also problems with gearbox"
Info 13. 02. 09:39 RZ 2 A8 ØSTBERG M. / UNNERUND O.-K. (st. č. 18) "Ztratil jsem dost času, máme problémy se zamlženým čelním sklem" / "I have lost a lot of time, we have problems with fog on windscreen"
zpět na seznam posádek
toplist