Rally Norway
neoficiální výsledky
Statistika posádky
ØSTBERG M. / UNNERUND O.-K. (st. č. 18)
SUBARU Impreza WRC 2008, A8
zpět na seznam posádek
Statistiky v jednotlivých RZ a po RZ
nápověda k tabulkámRZ 1 | Oslo | 2.00 | 4. | 00:01:34.0 | 00:01.2 | 0.6 | 4. | 00:01:34.0 | 00:01.2 | 0.6 | ||
1. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 2 | Opaker 1 | 14.98 | 12. | 00:08:31.6 | 00:25.6 | 1.71 | 7. | 00:10:05.6 | 00:26.2 | 1.54 | ||
RZ 3 | Kirkenær 1 | 8.50 | 12. | 00:07:00.1 | 00:23.3 | 2.74 | 12. | 00:17:05.7 | 00:46.9 | 1.84 | ||
RZ 4 | Finnskogen 1 | 24.80 | 8. | 00:12:23.8 | 00:28.4 | 1.15 | 11. | 00:29:29.5 | 01:14.9 | 1.49 | ||
RZ 5 | Kongsvinger 1 | 12.80 | 19. | 00:10:06.2 | 01:09.3 | 5.41 | 13. | 00:39:35.7 | 02:24.2 | 2.29 | ||
RZ 6 | Opaker 2 | 14.98 | 7. | 00:08:21.7 | 00:10.5 | 0.7 | 12. | 00:47:57.4 | 02:31.5 | 1.94 | ||
RZ 7 | Finnskogen 2 | 24.80 | 9. | 00:12:18.9 | 00:20.0 | 0.81 | 11. | 01:00:16.3 | 02:47.2 | 1.63 | ||
RZ 8 | Kongsvinger 2 | 12.80 | 12. | 00:09:41.0 | 00:30.7 | 2.4 | 12. | 01:09:57.3 | 03:17.9 | 1.71 | ||
RZ 9 | Kirkenær 2 | 8.50 | 28. | 00:08:08.0 | 01:13.0 | 8.59 | 13. | 01:18:05.3 | 04:23.6 | 2.12 | ||
2. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 10 | Mountain 1 | 24.36 | 8. | 00:13:28.4 | 00:45.1 | 1.85 | 13. | 01:31:33.7 | 05:08.7 | 2.08 | ||
RZ 11 | Lillehammer 1 | 9.20 | 8. | 00:05:16.3 | 00:11.5 | 1.25 | 12. | 01:36:49.10 | 05:20.2 | 2.03 | ||
RZ 12 | Ringsaker 1 | 27.31 | 6. | 00:15:06.6 | 00:35.8 | 1.31 | 10. | 01:51:56.6 | 05:56.0 | 1.92 | ||
RZ 13 | Hamar 1 | 1.15 | 8. | 00:01:15.6 | 00:03.8 | 3.3 | 9. | 01:53:12.2 | 05:59.8 | 1.93 | ||
RZ 14 | Mountain 2 | 24.36 | 7. | 00:13:32.2 | 00:18.8 | 0.77 | 9. | 02:06:44.4 | 06:15.0 | 1.78 | ||
RZ 15 | Lillehammer 2 | 9.20 | 9. | 00:05:22.1 | 00:06.8 | 0.74 | 9. | 02:12:06.5 | 06:19.7 | 1.73 | ||
RZ 16 | Ringsaker 2 | 27.31 | 9. | 00:15:33.4 | 00:26.7 | 0.98 | 9. | 02:27:39.9 | 06:42.9 | 1.63 | ||
RZ 17 | Hamar 2 | 1.15 | 36. | 00:02:19.0 00:50 |
01:04.9 | 56.43 | 9. | 02:29:58.9 | 07:47.8 | 1.88 | ||
3. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 18 | Våler 1 | 30.03 | 9. | 00:16:54.0 | 00:46.5 | 1.55 | 9. | 02:46:52.9 | 08:29.0 | 1.83 | ||
RZ 19 | Elverum 1 | 13.60 | 6. | 00:06:36.4 | 00:17.5 | 1.29 | 9. | 02:53:29.3 | 08:46.5 | 1.8 | ||
RZ 20 | Budor 1 | 19.79 | 10. | 00:10:32.9 | 00:20.6 | 1.04 | 9. | 03:04:02.2 | 09:05.9 | 1.75 | ||
RZ 21 | Våler 2 | 30.03 | 11. | 00:17:03.3 | 00:39.9 | 1.33 | 9. | 03:21:05.5 | 09:39.4 | 1.7 | ||
RZ 22 | Elverum 2 | 13.60 | 7. | 00:06:32.8 | 00:08.2 | 0.6 | 9. | 03:27:38.3 | 09:47.1 | 1.65 | ||
RZ 23 | Budor 2 | 19.79 | 10. | 00:10:38.1 | 00:13.4 | 0.68 | 9. | 03:38:16.4 | 10:00.5 | 1.6 |
RZ Info
Datum | RZ | Bod. | Sk. | Info | |
---|---|---|---|---|---|
15. 02. 14:20 | RZ 23 | A8 | ØSTBERG M. / UNNERUND O.-K. (st. č. 18) "V této soutěži jsme měli hodně problémů. Bylo to hodně těžké a jsem rád, že jsem v cíli." / "We had a lot of problems in this rally. It was very difficult and I am glad that I am in the finish." | ||
15. 02. 12:38 | RZ 21 | A8 | ØSTBERG M. / UNNERUND O.-K. (st. č. 18) "Odstartoval jsem ve velice dobrém rytmu, ale trefili jsme bariéru a šli ven. Pak už jsem jel opatrněji." / "I have started OK with very good rhytm, but we hit one snowbank and went out. Later I was going more careful." | ||
15. 02. 09:57 | RZ 20 | A8 | ØSTBERG M. / UNNERUND O.-K. (st. č. 18) "Pěkná zkouška, ale hodně náročná. Preferuju ale více zatáček. Bylo tam hodně diváků, už se těším na další průjezd." / "It is really nice stage, but very difficult. But I prefer more corners. Lot of spectators, I am looking forward to next run." | ||
15. 02. 08:14 | RZ 18 | A8 | ØSTBERG M. / UNNERUND O.-K. (st. č. 18) "Museli jsme měnit řízení, taky je něco špatně se zavěšením." / "We had to change steering, also there is something wrong with suspension." | ||
15. 02. 08:06 | RZ 18 | A8 | ØSTBERG M. / UNNERUND O.-K. (st. č. 18) Pozdní výjezd ze servisu (5 minut) / Late Service OUT (5 minutes) | ||
14. 02. 15:55 | RZ 16 | A8 | ØSTBERG M. / UNNERUND O.-K. (st. č. 18) "Na prvním kilometru jsme přišli o posilovač řízení." / "On the first kilometer I lost powersteering." | ||
14. 02. 13:47 | RZ 14 | A8 | ØSTBERG M. / UNNERUND O.-K. (st. č. 18) "Zkouška byla v pohodě, ale motor pracuje hůř než ráno." / "Stage was OK, but the engine is very weak, it's worse than in the morning." | ||
14. 02. 10:34 | RZ 12 | A8 | ØSTBERG M. / UNNERUND O.-K. (st. č. 18) "Auto je lepší a lepší, cítíme se dobře." / "The car is getting better, so the feeling is good now." | ||
14. 02. 08:32 | RZ 10 | A8 | ØSTBERG M. / UNNERUND O.-K. (st. č. 18) "Zkouška byla dobrá, ale stále se nám mlží okno. Udělali jsme na tom nějaká vylepšení, ale stále to není OK." / "The stage was nice, but we still have fog on the windscreen. We did some improvement, but it's still not OK." | ||
13. 02. 16:20 | RZ 9 | A8 | ØSTBERG M. / UNNERUND O.-K. (st. č. 18) "Dneska to byl hrozný den, měli jsme spoustu problémů. Doufám, že zítra to bude lepší" / "Today it was terrible day, we had lot of problems. I hope tomorrow it will be better" | ||
13. 02. 13:24 | RZ 6 | A8 | ØSTBERG M. / UNNERUND O.-K. (st. č. 18) "Pořád máme problémy s mlžením předního okna, musíme jet s otevřenymi okny" / "We still have problems with windscreen, we must have opened other windows" | ||
13. 02. 11:48 | RZ 5 | A8 | ØSTBERG M. / UNNERUND O.-K. (st. č. 18) "Minuli jsme jednu odbočku a museli jsme couvat, navíc máme problémy s převodovkou" / "We just overtook the junction and must reverse, we have also problems with gearbox" | ||
13. 02. 09:39 | RZ 2 | A8 | ØSTBERG M. / UNNERUND O.-K. (st. č. 18) "Ztratil jsem dost času, máme problémy se zamlženým čelním sklem" / "I have lost a lot of time, we have problems with fog on windscreen" |