Rally Norway
neoficiální výsledky
Statistika posádky
WILSON M. / MARTIN S. (st. č. 16)
FORD Focus RS WRC 08, A8
zpět na seznam posádek
Statistiky v jednotlivých RZ a po RZ
nápověda k tabulkámRZ 1 | Oslo | 2.00 | 9. | 00:01:37.5 | 00:04.7 | 2.35 | 9. | 00:01:37.5 | 00:04.7 | 2.35 | ||
1. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 2 | Opaker 1 | 14.98 | 11. | 00:08:30.7 | 00:24.7 | 1.65 | 11. | 00:10:08.2 | 00:28.8 | 1.7 | ||
RZ 3 | Kirkenær 1 | 8.50 | 6. | 00:06:49.1 | 00:12.3 | 1.45 | 8. | 00:16:57.3 | 00:38.5 | 1.51 | ||
RZ 4 | Finnskogen 1 | 24.80 | 9. | 00:12:24.0 | 00:28.6 | 1.15 | 9. | 00:29:21.3 | 01:06.7 | 1.33 | ||
RZ 5 | Kongsvinger 1 | 12.80 | 9. | 00:09:18.3 | 00:21.4 | 1.67 | 9. | 00:38:39.6 | 01:28.1 | 1.4 | ||
RZ 6 | Opaker 2 | 14.98 | 10. | 00:08:26.2 | 00:15.0 | 1 | 9. | 00:47:05.8 | 01:39.9 | 1.28 | ||
RZ 7 | Finnskogen 2 | 24.80 | 10. | 00:12:21.4 | 00:22.5 | 0.91 | 10. | 00:59:27.2 | 01:58.1 | 1.15 | ||
RZ 8 | Kongsvinger 2 | 12.80 | 5. | 00:09:16.0 | 00:05.7 | 0.45 | 8. | 01:08:43.2 | 02:03.8 | 1.07 | ||
RZ 9 | Kirkenær 2 | 8.50 | 3. | 00:07:01.8 | 00:06.8 | 0.8 | 8. | 01:15:45.0 | 02:03.3 | 0.99 | ||
2. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 10 | Mountain 1 | 24.36 | 10. | 00:13:37.2 | 00:53.9 | 2.21 | 8. | 01:29:22.2 | 02:57.2 | 1.19 | ||
RZ 11 | Lillehammer 1 | 9.20 | 10. | 00:05:17.2 | 00:12.4 | 1.35 | 8. | 01:34:39.4 | 03:09.6 | 1.2 | ||
RZ 12 | Ringsaker 1 | 27.31 | 9. | 00:15:16.1 | 00:45.3 | 1.66 | 8. | 01:49:55.5 | 03:54.9 | 1.27 | ||
RZ 13 | Hamar 1 | 1.15 | 6. | 00:01:15.0 | 00:03.2 | 2.78 | 7. | 01:51:10.5 | 03:58.1 | 1.28 | ||
RZ 14 | Mountain 2 | 24.36 | 11. | 00:13:43.3 | 00:29.9 | 1.23 | 6. | 02:04:53.8 | 04:24.4 | 1.26 | ||
RZ 15 | Lillehammer 2 | 9.20 | 10. | 00:05:23.7 | 00:08.4 | 0.91 | 6. | 02:10:17.5 | 04:30.7 | 1.23 | ||
RZ 16 | Ringsaker 2 | 27.31 | 8. | 00:15:29.4 | 00:22.7 | 0.83 | 7. | 02:25:46.9 | 04:49.9 | 1.17 | ||
RZ 17 | Hamar 2 | 1.15 | 9. | 00:01:17.4 | 00:03.3 | 2.87 | 7. | 02:27:04.3 | 04:53.2 | 1.18 | ||
3. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 18 | Våler 1 | 30.03 | 6. | 00:16:45.3 | 00:37.8 | 1.26 | 7. | 02:43:49.6 | 05:25.7 | 1.17 | ||
RZ 19 | Elverum 1 | 13.60 | 11. | 00:06:45.0 | 00:26.1 | 1.92 | 7. | 02:50:34.6 | 05:51.8 | 1.21 | ||
RZ 20 | Budor 1 | 19.79 | 9. | 00:10:30.4 | 00:18.1 | 0.91 | 7. | 03:01:05.0 | 06:08.7 | 1.18 | ||
RZ 21 | Våler 2 | 30.03 | 9. | 00:16:38.9 | 00:15.5 | 0.52 | 7. | 03:17:43.9 | 06:17.8 | 1.11 | ||
RZ 22 | Elverum 2 | 13.60 | 9. | 00:06:35.4 | 00:10.8 | 0.79 | 7. | 03:24:19.3 | 06:28.1 | 1.09 | ||
RZ 23 | Budor 2 | 19.79 | 8. | 00:10:32.2 | 00:07.5 | 0.38 | 7. | 03:34:51.5 | 06:35.6 | 1.05 |
RZ Info
Datum | RZ | Bod. | Sk. | Info | |
---|---|---|---|---|---|
15. 02. 14:14 | RZ 23 | A8 | WILSON M. / MARTIN S. (st. č. 16) "Byl to pěkný souboj s Petterem. Nakonec jsme byli pomalejší, ale jsme v cíli a to je dobré." / "It was nice fight with Petter. We have been slower than him, but we are in finish and thats good." | ||
15. 02. 12:28 | RZ 21 | A8 | WILSON M. / MARTIN S. (st. č. 16) "Udělal jsem hodně chyb, v jedné odbočce jsem trefil bariéru. Je to hodně těžké." / "Too many mistakes, in one junction I hit the bank. It is very difficult." | ||
15. 02. 09:46 | RZ 20 | A8 | WILSON M. / MARTIN S. (st. č. 16) "Není to špatné. Pořád máme ještě tři zkoušky do cíle." / "It isnt bad. We have still three stages to finish." | ||
15. 02. 08:03 | RZ 18 | A8 | WILSON M. / MARTIN S. (st. č. 16) "Bylo to dobré, měli jsme slušný grip. Dobrá zkouška." / "It was OK, we had good grip. Nice stage." | ||
14. 02. 15:47 | RZ 16 | A8 | WILSON M. / MARTIN S. (st. č. 16) "Je těžké se držet ve stopě, na trati je mnoho sněhu." / "It's difficult to keep in line, there is a lot of loose snow." | ||
14. 02. 13:40 | RZ 14 | A8 | WILSON M. / MARTIN S. (st. č. 16) "Nemáme větší problémy, snažíe se jet v pohodě." / "We have no major problems and keeping going." | ||
14. 02. 10:28 | RZ 12 | A8 | WILSON M. / MARTIN S. (st. č. 16) "Cítíme se v pohodě. Trať je náročná, ale bez problémů." / "We feel OK. It's hard track, but no problem." | ||
14. 02. 08:20 | RZ 10 | A8 | WILSON M. / MARTIN S. (st. č. 16) "Ztratili jsme hodně zejména zpočátku po startu, to byla hodně pomalá pasáž." / "We lost much after start, it was very slow section." | ||
13. 02. 16:03 | RZ 9 | A8 | WILSON M. / MARTIN S. (st. č. 16) "Hodně to klouzalo, přilnavost nebyla moc velká. Naštěsti jsme nedělali chyby" / "Road is tricky, not much grip. But we were going without mistakes" | ||
13. 02. 15:05 | RZ 8 | A8 | WILSON M. / MARTIN S. (st. č. 16) "Na předchozí zkoušce jsme udělali spoustu chyb, není to jednoduché. Teď už to bylo lepší" / "We have made couple of mistakes on previous stage, it is not easy. Now it was better" | ||
13. 02. 13:10 | RZ 6 | A8 | WILSON M. / MARTIN S. (st. č. 16) "Je to hodně obtížné, na cestě je spousta nového sněhu. Snažím se udržet na trati" / "It is very difficult, there is more snow on the roads, I am trying to stay on the road" | ||
13. 02. 11:32 | RZ 5 | A8 | WILSON M. / MARTIN S. (st. č. 16) "Podmínky jsou hodně náročné. Na začátku etapy jsme udělali chybu, jinak to není špatné" / "Conditions are very tricky, it is difficult. We have made a mistake on the beginning of the leg, now it isnt bad" | ||
13. 02. 10:43 | RZ 4 | A8 | WILSON M. / MARTIN S. (st. č. 16) "V jednom vracáku jsme ztratili tak pět nebo šest vteřin. Je to těžká, ale pěkná soutěž" / "We have lost five or six seconds in one hairping. It is difficult, but nice rally" | ||
13. 02. 09:24 | RZ 2 | A8 | WILSON M. / MARTIN S. (st. č. 16) "Měli jsme problémy s rozpisem, podmínky jsou hodně náročné" / "We had some problems with notes, conditions are very difficult" |