Rally Norway
neoficiální výsledky
Statistika posádky
AAVA U. / SIKK K. (st. č. 5)
FORD Focus RS WRC 08, A8
zpět na seznam posádek
Statistiky v jednotlivých RZ a po RZ
nápověda k tabulkámRZ 1 | Oslo | 2.00 | 7. | 00:01:36.2 | 00:03.4 | 1.7 | 7. | 00:01:36.2 | 00:03.4 | 1.7 | ||
1. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 2 | Opaker 1 | 14.98 | 10. | 00:08:30.3 | 00:24.3 | 1.62 | 9. | 00:10:06.5 | 00:27.1 | 1.6 | ||
RZ 3 | Kirkenær 1 | 8.50 | 8. | 00:06:50.5 | 00:13.7 | 1.61 | 7. | 00:16:57.0 | 00:38.2 | 1.5 | ||
RZ 4 | Finnskogen 1 | 24.80 | 7. | 00:12:22.5 | 00:27.1 | 1.09 | 7. | 00:29:19.5 | 01:04.9 | 1.29 | ||
RZ 5 | Kongsvinger 1 | 12.80 | 7. | 00:09:15.2 | 00:18.3 | 1.43 | 7. | 00:38:34.7 | 01:23.2 | 1.32 | ||
RZ 6 | Opaker 2 | 14.98 | 8. | 00:08:23.0 | 00:11.8 | 0.79 | 8. | 00:46:57.7 | 01:31.8 | 1.18 | ||
RZ 7 | Finnskogen 2 | 24.80 | 11. | 00:12:21.7 | 00:22.8 | 0.92 | 8. | 00:59:19.4 | 01:50.3 | 1.07 | ||
RZ 8 | Kongsvinger 2 | 12.80 | 18. | 00:09:58.8 | 00:48.5 | 3.79 | 10. | 01:09:18.2 | 02:38.8 | 1.37 | ||
RZ 9 | Kirkenær 2 | 8.50 | 7. | 00:07:05.0 | 00:10.0 | 1.18 | 10. | 01:16:23.2 | 02:41.5 | 1.3 | ||
2. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 10 | Mountain 1 | 24.36 | 11. | 00:13:41.2 | 00:57.9 | 2.38 | 10. | 01:30:04.4 | 03:39.4 | 1.48 | ||
RZ 11 | Lillehammer 1 | 9.20 | 9. | 00:05:16.7 | 00:11.9 | 1.29 | 9. | 01:35:21.1 | 03:51.3 | 1.47 | ||
RZ 12 | Ringsaker 1 | 27.31 | 10. | 00:15:19.7 | 00:48.9 | 1.79 | 9. | 01:50:40.8 | 04:40.2 | 1.51 | ||
RZ 13 | Hamar 1 | 1.15 | 9. | 00:01:16.6 | 00:04.8 | 4.17 | 8. | 01:51:57.4 | 04:45.0 | 1.53 | ||
RZ 14 | Mountain 2 | 24.36 | 6. | 00:13:30.0 | 00:16.6 | 0.68 | 8. | 02:05:27.4 | 04:58.0 | 1.42 | ||
RZ 15 | Lillehammer 2 | 9.20 | 7. | 00:05:20.7 | 00:05.4 | 0.59 | 8. | 02:10:48.1 | 05:01.3 | 1.37 | ||
RZ 16 | Ringsaker 2 | 27.31 | 6. | 00:15:24.4 | 00:17.7 | 0.65 | 8. | 02:26:12.5 | 05:15.5 | 1.28 | ||
RZ 17 | Hamar 2 | 1.15 | 8. | 00:01:17.1 | 00:03.0 | 2.61 | 8. | 02:27:29.6 | 05:18.5 | 1.28 | ||
3. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 18 | Våler 1 | 30.03 | 8. | 00:16:48.9 | 00:41.4 | 1.38 | 8. | 02:44:18.5 | 05:54.6 | 1.27 | ||
RZ 19 | Elverum 1 | 13.60 | 8. | 00:06:41.6 | 00:22.7 | 1.67 | 8. | 02:51:00.1 | 06:17.3 | 1.29 | ||
RZ 20 | Budor 1 | 19.79 | 8. | 00:10:29.6 | 00:17.3 | 0.87 | 8. | 03:01:29.7 | 06:33.4 | 1.26 | ||
RZ 21 | Våler 2 | 30.03 | 6. | 00:16:32.8 | 00:09.4 | 0.31 | 8. | 03:18:02.5 | 06:36.4 | 1.16 | ||
RZ 22 | Elverum 2 | 13.60 | 6. | 00:06:31.7 | 00:07.1 | 0.52 | 8. | 03:24:34.2 | 06:43.0 | 1.13 | ||
RZ 23 | Budor 2 | 19.79 | 6. | 00:10:30.8 | 00:06.1 | 0.31 | 8. | 03:35:05.0 | 06:49.1 | 1.09 |
RZ Info
Datum | RZ | Bod. | Sk. | Info | |
---|---|---|---|---|---|
15. 02. 14:15 | RZ 23 | M | A8 | AAVA U. / SIKK K. (st. č. 5) "Nebylo to moc dobré, ztratili jsme hodně času, udělali jsme hodně chyb. Nemohl jsem se dostat do tempa. Od sobotního odpoledne to bylo lepší, dnes jsme zajeli několik dobrých časů. Moje budoucnot? Doufám, že budu pokračovat v závodění." / "It wasnt so good, we have lost lot of time, we have made lot of mistakes. I wasnt able to find the rhytm. From Saturday afternoon it was better, today we made some good times. And my future? I hope I will do rallying." | |
15. 02. 12:30 | RZ 21 | M | A8 | AAVA U. / SIKK K. (st. č. 5) "Udělal jsem nějaké změny v servisu, je to lepší." / "I have made some changes in service, it is better." | |
15. 02. 09:50 | RZ 20 | M | A8 | AAVA U. / SIKK K. (st. č. 5) "Je to celkem dobré, občas jsme hodně pomalí. Myslím, že problém je v brzkém brždění. Rozpis je v pořádku, chyba je na straně jezdce." / "It is quite OK, sometimes we are too slow, I think mistake is with early brakings. Pacenotes are OK, mistake is on drivers side." | |
15. 02. 08:05 | RZ 18 | M | A8 | AAVA U. / SIKK K. (st. č. 5) "Dnes to celkem jde." / "It's quite good today." | |
14. 02. 15:50 | RZ 16 | M | A8 | AAVA U. / SIKK K. (st. č. 5) "Už to celkem jde, máme čím dál lepší pocit. Doufám, že to tak půjde i zítra." / "It's quite good now, we have better feeling. I hope it will be fine tomorrow." | |
14. 02. 13:42 | RZ 14 | M | A8 | AAVA U. / SIKK K. (st. č. 5) "Už je to lepší než ráno, na cestě je míň sněhu." / "Now it's better than in the morning, there is less snow on the road." | |
14. 02. 10:31 | RZ 12 | M | A8 | AAVA U. / SIKK K. (st. č. 5) "Naše jízda se nezlepšuje, nejsem ve své kůži." / "The driving is not improving, I don't feel right." | |
14. 02. 08:24 | RZ 10 | M | A8 | AAVA U. / SIKK K. (st. č. 5) "Jedeme strašně pomalu, měl bych se svým řízením něco udělat." / "We are terribly slow, I have to do something with my driving." | |
13. 02. 16:08 | RZ 9 | M | A8 | AAVA U. / SIKK K. (st. č. 5) "Na předchozí zkoušce jsme trefili sněhovou bariéru, auto je poškozené" / "On previous stage we hit the snowbank, our car is damaged" | |
13. 02. 15:11 | RZ 8 | M | A8 | AAVA U. / SIKK K. (st. č. 5) "I was out of the road. Spectators damaged my door, when they was getting my car back to the road" | |
13. 02. 15:06 | RZ 8 | M | A8 | AAVA U. / SIKK K. (st. č. 5) Mimo trať, poškozená levá strana auta, ztráta 25 vteřin / Out of the road, damaged left side of the car, lost 25 seconds | |
13. 02. 13:16 | RZ 6 | M | A8 | AAVA U. / SIKK K. (st. č. 5) "Udělali jsme trošku měkčí auto, aby to mělo lepší přilnavost" / "We have made car little bit softer, to have better grip" | |
13. 02. 11:38 | RZ 5 | M | A8 | AAVA U. / SIKK K. (st. č. 5) "Důležité je zůstat na cestě. Bylo to hodně náročné, odpoledne se pokusím ještě zrychlit" / "Maybe too little relax to stay on the road. It was very tricky, in the afternoon I would like to be little bit faster" | |
13. 02. 09:29 | RZ 2 | M | A8 | AAVA U. / SIKK K. (st. č. 5) "Bylo to OK, začal jsem opatrně. Pro další zkoušky se do toho musíme dostat" / "It was OK, I started carefully. For next stages we must find better feeling" |