Rally Norway
neoficiální výsledky
Statistika posádky
SORDO D. / MARTÍ M. (st. č. 2)
CITROËN C4 WRC, A8
zpět na seznam posádek
Statistiky v jednotlivých RZ a po RZ
nápověda k tabulkámRZ 1 | Oslo | 2.00 | 6. | 00:01:35.8 | 00:03.0 | 1.5 | 6. | 00:01:35.8 | 00:03.0 | 1.5 | ||
1. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 2 | Opaker 1 | 14.98 | 5. | 00:08:21.0 | 00:15.0 | 1 | 5. | 00:09:56.8 | 00:17.4 | 1.02 | ||
RZ 3 | Kirkenær 1 | 8.50 | 2. | 00:06:38.3 | 00:01.5 | 0.18 | 4. | 00:16:35.1 | 00:16.3 | 0.64 | ||
RZ 4 | Finnskogen 1 | 24.80 | 4. | 00:12:08.2 | 00:12.8 | 0.52 | 4. | 00:28:43.3 | 00:28.7 | 0.57 | ||
RZ 5 | Kongsvinger 1 | 12.80 | 4. | 00:09:08.5 | 00:11.6 | 0.91 | 4. | 00:37:51.8 | 00:40.3 | 0.64 | ||
RZ 6 | Opaker 2 | 14.98 | 9. | 00:08:23.7 | 00:12.5 | 0.83 | 4. | 00:46:15.5 | 00:49.6 | 0.64 | ||
RZ 7 | Finnskogen 2 | 24.80 | 5. | 00:12:10.1 | 00:11.2 | 0.45 | 4. | 00:58:25.6 | 00:56.5 | 0.55 | ||
RZ 8 | Kongsvinger 2 | 12.80 | 8. | 00:09:21.6 | 00:11.3 | 0.88 | 4. | 01:07:47.2 | 01:07.8 | 0.59 | ||
RZ 9 | Kirkenær 2 | 8.50 | 4. | 00:07:03.1 | 00:08.1 | 0.95 | 4. | 01:14:50.3 | 01:08.6 | 0.55 | ||
2. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 10 | Mountain 1 | 24.36 | 6. | 00:13:14.8 | 00:31.5 | 1.29 | 4. | 01:28:05.1 | 01:40.1 | 0.67 | ||
RZ 11 | Lillehammer 1 | 9.20 | 4. | 00:05:11.7 | 00:06.9 | 0.75 | 4. | 01:33:16.8 | 01:47.0 | 0.68 | ||
RZ 12 | Ringsaker 1 | 27.31 | 8. | 00:15:07.9 | 00:37.1 | 1.36 | 4. | 01:48:24.7 | 02:24.1 | 0.78 | ||
RZ 13 | Hamar 1 | 1.15 | 5. | 00:01:14.5 | 00:02.7 | 2.35 | 4. | 01:49:39.2 | 02:26.8 | 0.79 | ||
RZ 14 | Mountain 2 | 24.36 | 5. | 00:13:28.8 | 00:15.4 | 0.63 | 5. | 02:03:08.0 | 02:38.6 | 0.75 | ||
RZ 15 | Lillehammer 2 | 9.20 | 5. | 00:05:19.7 | 00:04.4 | 0.48 | 5. | 02:08:27.7 | 02:40.9 | 0.73 | ||
RZ 16 | Ringsaker 2 | 27.31 | 5. | 00:15:20.9 | 00:14.2 | 0.52 | 5. | 02:23:48.6 | 02:51.6 | 0.69 | ||
RZ 17 | Hamar 2 | 1.15 | 3. | 00:01:15.8 | 00:01.7 | 1.48 | 5. | 02:25:04.4 | 02:53.3 | 0.7 | ||
3. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 18 | Våler 1 | 30.03 | 5. | 00:16:41.1 | 00:33.6 | 1.12 | 5. | 02:41:45.5 | 03:21.6 | 0.72 | ||
RZ 19 | Elverum 1 | 13.60 | 4. | 00:06:31.5 | 00:12.6 | 0.93 | 5. | 02:48:17.0 | 03:34.2 | 0.73 | ||
RZ 20 | Budor 1 | 19.79 | 4. | 00:10:22.7 | 00:10.4 | 0.53 | 5. | 02:58:39.7 | 03:43.4 | 0.72 | ||
RZ 21 | Våler 2 | 30.03 | 3. | 00:16:31.7 | 00:08.3 | 0.28 | 5. | 03:15:11.4 | 03:45.3 | 0.66 | ||
RZ 22 | Elverum 2 | 13.60 | 3. | 00:06:28.0 | 00:03.4 | 0.25 | 5. | 03:21:39.4 | 03:48.2 | 0.64 | ||
RZ 23 | Budor 2 | 19.79 | 3. | 00:10:28.5 | 00:03.8 | 0.19 | 5. | 03:32:07.9 | 03:52.0 | 0.62 |
RZ Info
Datum | RZ | Bod. | Sk. | Info | |
---|---|---|---|---|---|
15. 02. 14:09 | RZ 23 | M | A8 | SORDO D. / MARTÍ M. (st. č. 2) "Byl to hodně náročný povrch. Jsem rád, že jsem v cíli. Měl jsem hodně problémů s rozpisem, pro příští rok se toho musím ještě hodně naučit." / "It was very difficult surface. But I am happy that I am in finish. I had lot of problems with pacenotes, for next year I must learn more." | |
15. 02. 12:24 | RZ 21 | M | A8 | SORDO D. / MARTÍ M. (st. č. 2) "Při druhém průjezdu to bylo lepší, nemáme žádné problémy." / "It is better on second run, we have no problems." | |
15. 02. 09:42 | RZ 20 | M | A8 | SORDO D. / MARTÍ M. (st. č. 2) "V první části jsem byl rychlý, ale vypadá to, že v pomalých zatáčkách jsem trochu ztratil." / "In the first part I was fast, but it looks I lost some time in slow corners." | |
15. 02. 07:59 | RZ 18 | M | A8 | SORDO D. / MARTÍ M. (st. č. 2) "Snažil jsem se, ale jde to těžko. Uvidíme dál." / "I tried, but it went very difficult, we will see." | |
14. 02. 15:41 | RZ 16 | M | A8 | SORDO D. / MARTÍ M. (st. č. 2) "Dnes je to těžké, uvidíme, co zítra." / "It's very hard, we will see tomorrow." | |
14. 02. 13:34 | RZ 14 | M | A8 | SORDO D. / MARTÍ M. (st. č. 2) "Auto se už chová líp, než ráno." / "The car is feeling better than in the morning." | |
14. 02. 10:20 | RZ 12 | M | A8 | SORDO D. / MARTÍ M. (st. č. 2) "Je to těžké, nejsem moc spokojený s autem." / "It's very difficult, I'm not very confident with the car." | |
14. 02. 08:12 | RZ 10 | M | A8 | SORDO D. / MARTÍ M. (st. č. 2) "Nemáme dobře nastavený podvozek, bojujeme s autem." / "The suspension isn't OK, it's fight with the car." | |
13. 02. 15:55 | RZ 9 | M | A8 | SORDO D. / MARTÍ M. (st. č. 2) "Dneska jsem ztratil hodně času. Musím se podívat na data, kde byl problém. Možná budu muset k těmto pneumatikám přizpůsobit styl" / "I lost a lot of time today. I must watch data and find, where is the problem. Maybe I must change my driving style for this tyres" | |
13. 02. 14:56 | RZ 8 | M | A8 | SORDO D. / MARTÍ M. (st. č. 2) "Ztratil jsem trochu času, ale nevím proč. Zkouška je moc úzká a uskákaná" / "I lost some time, but I dont know why. Stage is very narrow and bumpy" | |
13. 02. 13:01 | RZ 6 | M | A8 | SORDO D. / MARTÍ M. (st. č. 2) "Zkouška byla obtížnější, než při prvním průjezdu, ale bez problémů" / "Stage is more difficult, than first run, but without problem" | |
13. 02. 11:24 | RZ 5 | M | A8 | SORDO D. / MARTÍ M. (st. č. 2) "Nejsem moc spokojený, auto se neovládá dobře" / "I am not happy, car isnt handling well" | |
13. 02. 10:33 | RZ 4 | M | A8 | SORDO D. / MARTÍ M. (st. č. 2) "Teď už je to lepší, než ráno" / "Now it is better than in the morning." | |
13. 02. 09:16 | RZ 2 | M | A8 | SORDO D. / MARTÍ M. (st. č. 2) "V závěru zkoušky jsem ztratil trochu času" / "I lost some time at the end of the stage" | |
12. 02. 20:52 | RZ 1 | M | A8 | SORDO D. / MARTÍ M. (st. č. 2) "Na startu jsem ztratil pět vteřin, zhasl nám motor" / "I lost five seconds on starting line, my engine stalled" |