Rally of Great Britain
neoficiální výsledky
Statistika posádky
HIRVONEN M. / LEHTINEN J. (st. č. 3)
FORD Focus RS WRC 09, A8
zpět na seznam posádek
Statistiky v jednotlivých RZ a po RZ
nápověda k tabulkám1. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 1 | Hafren 1 | 32.14 | 2. | 00:18:31.9 | 00:01.7 | 0.05 | 2. | 00:18:31.9 | 00:01.7 | 0.05 | ||
RZ 2 | Sweet Lamb 1 | 5.13 | 2. | 00:03:24.9 | 00:01.2 | 0.23 | 2. | 00:21:56.8 | 00:02.9 | 0.08 | ||
RZ 3 | Myherin 1 | 27.88 | 2. | 00:15:35.3 | 00:06.0 | 0.22 | 2. | 00:37:32.1 | 00:08.9 | 0.14 | ||
RZ 4 | Hafren 2 | 32.14 | 1. | 00:18:49.8 | 00:00.0 | 0 | 2. | 00:56:21.9 | 00:04.0 | 0.04 | ||
RZ 5 | Sweet Lamb 2 | 5.13 | 3. | 00:03:26.5 | 00:02.4 | 0.47 | 2. | 00:59:48.4 | 00:06.4 | 0.06 | ||
RZ 6 | Myherin 2 | 27.88 | 1. | 00:15:39.0 | 00:00.0 | 0 | 2. | 01:15:27.4 | 00:05.3 | 0.04 | ||
2. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 7 | Rhondda 1 | 35.72 | 1. | 00:19:30.0 | 00:00.0 | 0 | 2. | 01:34:57.4 | 00:02.9 | 0.02 | ||
RZ 8 | Crychan 1 | 14.99 | 3. | 00:08:44.6 | 00:10.2 | 0.68 | 2. | 01:43:42.0 | 00:13.1 | 0.07 | ||
RZ 9 | Halfway 1 | 18.37 | 3. | 00:10:31.5 | 00:11.9 | 0.65 | 2. | 01:54:13.5 | 00:25.0 | 0.13 | ||
RZ 10 | Rhondda 2 | 35.72 | 1. | 00:19:07.9 | 00:00.0 | 0 | 2. | 02:13:21.4 | 00:22.9 | 0.1 | ||
RZ 11 | Crychan 2 | 14.99 | 3. | 00:08:49.7 | 00:04.8 | 0.32 | 2. | 02:22:11.1 | 00:27.7 | 0.11 | ||
RZ 12 | Halfway 2 | 18.37 | 2. | 00:10:40.5 | 00:02.5 | 0.14 | 2. | 02:32:51.6 | 00:30.2 | 0.11 | ||
3. etapa | v RZ | po RZ | ||||||||||
RZ | Délka [km] | Poř. | Čas v RZ Penal. | Ztráta na 1. | Ztáta na 1. [s/km] |
Abs. Poř. | Čas celkem | Celková ztráta na 1. | Ztráta na 1. [s/km] |
|||
RZ 13 | Port Talbot 1 | 17.41 | 1. | 00:09:00.2 | 00:00.0 | 0 | 2. | 02:41:51.8 | 00:29.4 | 0.1 | ||
RZ 14 | Rheola 1 | 22.51 | 1. | 00:12:34.3 | 00:00.0 | 0 | 2. | 02:54:26.1 | 00:18.2 | 0.06 | ||
RZ 15 | Port Talbot 2 | 17.41 | 12. | 00:10:19.4 | 01:07.5 | 3.88 | 2. | 03:04:45.5 | 01:25.7 | 0.26 | ||
RZ 16 | Rheola 2 | 22.51 | 1. | 00:12:46.0 | 00:00.0 | 0 | 2. | 03:17:31.5 | 01:06.1 | 0.19 |
RZ Info
Datum | RZ | Bod. | Sk. | Info | |
---|---|---|---|---|---|
25. 10. 13:12 | RZ 16 | M | A8 | HIRVONEN M. / LEHTINEN J. (st. č. 3) "Rally jsem možná prohrál včera. Zpět do práce a pokusit se najít více rychlosti pro příští rok. Jsme blízko Sebastienově rychlosti. Zkusíme to příští rok." / "I lost rally maybe yesterday. Back to the work and try to have more speed for next year. We are really close now to Sebastien's speed. Try again next year." | |
25. 10. 12:09 | RZ 15 | M | A8 | HIRVONEN M. / LEHTINEN J. (st. č. 3) "Potřebuji zázrak. Celý den jsem se snažil. Po skoku se uvolnily držáky kapoty. Celá kapota se urvala, musel jsem zastavit. " / "I need the miracle. All day I tried. After a jump bonnet pins are loosed. All bonnet ripped off, I had to stop." | |
25. 10. 12:02 | RZ 15 | M | A8 | HIRVONEN M. / LEHTINEN J. (st. č. 3) Otevřela se mu kapota, zastavil / Bonnet came up, stopped | |
25. 10. 10:42 | RZ 14 | M | A8 | HIRVONEN M. / LEHTINEN J. (st. č. 3) "Opravdu dělám vše co můžu. Opravdu to moc klouže. Nemám co ztratit." / "I really do all I can. It's really slippery. I have nothing to loose." | |
25. 10. 09:40 | RZ 13 | M | A8 | HIRVONEN M. / LEHTINEN J. (st. č. 3) "Nic není dost. Jen jsem prostě jel naplno." / "Anything is not to be enough. I just go flat out." | |
24. 10. 18:32 | RZ 12 | M | A8 | HIRVONEN M. / LEHTINEN J. (st. č. 3) "Ráno jsme moc ztratili a teď zase, je to nepochopitelné. Uvidíme, co se stane zítra." / "We lost lot on mornig and again now, it's not understandable. Let see what happens tomorrow." | |
24. 10. 18:02 | RZ 11 | M | A8 | HIRVONEN M. / LEHTINEN J. (st. č. 3) "Je to opravdu neuvěřitelné. Dostal mě tu ráno a teď zase. Nevím jak." / "It's really amazing. He got me here on morning and now again. Don't know how." | |
24. 10. 16:22 | RZ 10 | M | A8 | HIRVONEN M. / LEHTINEN J. (st. č. 3) "Nestačí to, ale jel jsem zcela na limitu. Uvidíme teď, ale ráno jsem hodně ztratil." / "Not enough, but I was absolutelly on limit. We'll see now, but I lost lot on this morning." | |
24. 10. 12:08 | RZ 9 | M | A8 | HIRVONEN M. / LEHTINEN J. (st. č. 3) "Něco je špatně, ale nejsem si jistý co. Místy to vypadá, že to nezatáčí, je to přetáčivé." / "Something is wrong, I'm not sure what. Some places looks like it not turning, oversteering." | |
24. 10. 11:38 | RZ 8 | M | A8 | HIRVONEN M. / LEHTINEN J. (st. č. 3) Odjel bez komentáře / Left without any comment | |
24. 10. 09:58 | RZ 7 | M | A8 | HIRVONEN M. / LEHTINEN J. (st. č. 3) "Moc to klouzalo. Velmi těžké pro všechny. Pojedu takhle dál." / "It was very slippy. Very difficult to everybody. I will keep on going." | |
23. 10. 15:46 | RZ 6 | M | A8 | HIRVONEN M. / LEHTINEN J. (st. č. 3) "Snažím se bojovat. Moc to klouže, pořád drobné krizovky. Moje jízda není perfektní, ale trochu lepší než ráno." / "I tried to fight back. Very slippy so small moments all the time. Good fight around. My driving not perfect but bit better on afternoon." | |
23. 10. 15:18 | RZ 5 | M | A8 | HIRVONEN M. / LEHTINEN J. (st. č. 3) "Začalo to o moc líp, ale hodně to klouže." / "It started much better, but it is very slippy." | |
23. 10. 14:50 | RZ 4 | M | A8 | HIRVONEN M. / LEHTINEN J. (st. č. 3) "Snažím se co to jde. Klouzalo to trochu víc než ráno. Zase bojujeme." / "I try hard as I can. Bit more slippy than morning. Now we fighting back." | |
23. 10. 11:38 | RZ 3 | M | A8 | HIRVONEN M. / LEHTINEN J. (st. č. 3) "Jde to dobře, není to zlé. Ale Sebastien opravdu letí. Jel jsem moc v klidu." / "It's going well, not too bad. But Sebastien is really flying. I was too steady." | |
23. 10. 11:08 | RZ 2 | M | A8 | HIRVONEN M. / LEHTINEN J. (st. č. 3) "Musím sledovat splity. Nebylo to tak zlé." / "I have to watch splits. It was not too bad." |