Rali de Portugal
neoficiální výsledky
- výsledky
- info
- statistiky
- nápověda
| Zvol RZ: | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
Pořadí v RZ
nápověda k tabulkám| p. | Posádka vozidlo | Sk. | Čas v RZ | Ztráta na 1. Ztráta před. |
|---|---|---|---|---|
| 1. | MITSUBISHI Lancer Evo IX |
N4 | 02:22.1 | 00:00.0 00:00.0 |
| 2. | MITSUBISHI Lance Evo IX |
N4 | 02:22.8 | 00:00.7 00:00.7 |
| 3. | SUBARU Impreza STi N14 |
N4 | 02:23.4 | 00:01.3 00:00.6 |
| 4. | MITSUBISHI Lancer Evo X |
N4 | 02:24.1 | 00:02.0 00:00.7 |
| 5. | SUBARU Impreza STi N14 |
N4 | 02:24.6 | 00:02.5 00:00.5 |
| 6. | SUBARU Impreza WRX STi |
N4 | 02:27.6 | 00:05.5 00:03.0 |
| 7. | MITSUBISHI Lance Evo IX |
N4 | 02:29.6 | 00:07.5 00:02.0 |
| 8. | MITSUBISHI Lancer Evo X |
N4 | 02:31.6 | 00:09.5 00:02.0 |
Pořadí po RZ
| p. | č. | Posádka vozidlo | Sk. | Čas celkem Penalizace | Ztráta na 1. Ztráta před. | ||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | 147 | MITSUBISHI Lance Evo IX |
N4 | 04:15:31.6 |
00:00.0 00:00.0 |
||
| 2. | 131 | MITSUBISHI Lancer Evo IX |
N4 | 04:16:38.7 |
01:07.1 01:07.1 |
||
| 3. | 149 | MITSUBISHI Lance Evo IX |
N4 | 04:15:54.7 00:50 |
01:13.1 00:06.0 |
||
| 4. | 150 | SUBARU Impreza STi N14 |
N4 | 04:26:18.2 |
10:46.6 09:33.5 |
||
| 5. | 65 | MITSUBISHI Lancer Evo X |
N4 | 04:40:26.7 |
24:55.1 14:08.5 |
||
| 6. | 134 | SUBARU Impreza WRX STi |
N4 | 04:43:39.3 |
28:07.7 03:12.6 |
||
| 7. | 148 | SUBARU Impreza STi N14 |
N4 | 04:46:25.3 |
30:53.7 02:46.0 |
||
| 8. | 64 | MITSUBISHI Lancer Evo X |
N4 | 05:00:32.7 |
45:01.1 14:07.4 |
RZ Info
| Datum | RZ | Bod. | Sk. | Info | |
|---|---|---|---|---|---|
| 05. 04. 15:10 | RZ 18 | P | N4 | BRYNILDSEN E. / GIRAUDET D. (st. č. 149) Problémy s diferenciálem / Differential problems | |
| 04. 04. 17:11 | RZ 12 | P | N4 | FLODIN P. / BERGSTEN G. (st. č. 145) Havaroval, šel několikrát přes střechu. Posádka OK / Rolled several times, crew OK. | |
| 03. 04. 12:08 | RZ 2 | P | N4 | SANDELL P. / AXELSSON E. (st. č. 146) havaroval v RZ / crashed in SS |


